Fără categorie

Frunze suntem toţi în definitiv, ce mai contează nuanţa ?


Am aflat o groază. Nici nu ştiam că trăiam pe o frunză galbenă în putrefacţie. De unde naiba să ştii că putrezeşti ? Când eşti pe o frunză galbenă în putrefacţie putrezeşti odată cu ea. Devii galben şi apoi devii frunză şi apoi nu mai devii nimic. Te scurgi fără să ştii până te trezeşti sol. Si gata !

Am aflat că X umblă cu Y şi Z ştie. Şi mi-am spus că mi se pare ciudat ca Z să ştie. Adică Z acceptă? Că eu, dacă aş fi în locul lui Z, n-aş accepta. Cum dracu’ să accepţi? Şi apoi am privit cum o ia galbenul la vale şi m-am gândit că poate greşesc eu. Adică poate că Z are dreptate să accepte. Că poate Z e pe altă frunză. Sau poate că Z nu e pe nici o frunză. Poate Z a fost frunză şi a devenit sol şi apoi şi-a dat seama ce rău e să devii sol şi a vrut să devină din nou frunză şi tot aşa. Şi poate că nu mă asemăn cu Z pentru că am trăit în altă epocă. Altă frunză, alt galben, alt pom. Şi am încercat să mă pun în locul lui Z şi nu m-am simţit atât de galben ca am început să înţeleg ce înseamnă să fii Z. Adică, la o adică, de ce nu? De ce să nu accepţi că lui X îi e bine cu Y ? Fiecare cu frunza lui. Bate vântul, vine iarna şi trece frunza. Toamna asta am adunat un morman gri de frunze bej. Unii nici nu fac diferenţa dintre gri şi bej. Mie mi s-a părut întotdeauna ciudat să nu faci diferenţa între gri şi bej. E evident că gri-ul nu-i bej. Dar frunze suntem toţi în definitiv, ce mai contează nuanţa ? Apoi m-am gândit la Y. Ce bine trebuie să-i fie lui Y. Adică îl are pe X şi lui Z i se rupe şi totul e minunat. Ca şi viaţa alături de o persoană minunată pe care o adori şi pe care o respecţi şi aşa mai departe. Frunze …. Şi la un moment dat dai frunzele la o parte şi te întrebi ce ai face dacă ai fi pus în pielea lui X? Ai continua să te ţii de frunză până la putrefacţie? Ai încerca să-l înţelegi pe Z şi să-l înţelegi şi pe Y şi să-ţi pară bine că nu te prinde galbenul ? Frunze !

Standard

Lasă un răspuns

