Mă enervează “Pisi” pentru că-i la modă să dai vina pe “Pisi”


Mă enervează “Pisi » . Expresiile cu “Pisi”, textele referitoare la “Pisi”, referirile directe la “Pisi” – “Pisi nu citește printre rânduri și nici un asimilează, “Pisi“ n-are nivelul necesar, nici diametrul necesar nivelului necesar trimiterilor indirecte. “Pisi” este “Pisi”, un nou mod de a elimina frustrarea acumulată de-a lungul zilei, nopții, lunii. Mă enervează “Pisi “ pentru că sună duios, prea duios – tăios, pentru că “Pisi” toarce  și tace și iar toarce și sună prea dulce, a bombonică împachetată în staniol argintiu și pentru că pe “Pisi” pare s-o doară fix în cot și să ignore cu desăvarsire gura lumii, ura aceea aruncată cu venin din cauza frustrării acumulate sau poate doar din dorința de a dovedi că “Pisi” e una și aruncătorul e fix altul, adică aruncătorul nu e “Pisi”, nu e bombonica, nu e staniol argintiu , nu e duios-tăios,  aruncătorul se dorește fix inversul lui “Pisié și tocmai de aceea mă enervează “Pisi”.  Pentru că sună fals, forțat, deformat de ură și se vrea în pas cu moda.

Mă enervează “Pisi” pentru că-i la modă să dai vina pe “Pisi”.

Lasă un răspuns

