De ce s-ar băga cineva ?


Pe la două mi se făcuse sete și luasem o înghititura zdravănă dintr-o sticlă de plastic verde cu capac maro. Apoi adormisem  până la patru când începuse dulăul să latre și eu să-mi caut firul viselor cu scobitoarea. Și tot căutasem ceva să tot fie vreo oră bună de-ncepuseră să cânte cocoșii și eu tot nu. Spre cinci se pare că  pierdusem firul că mă trezisem brutal, căzând că dintr-un butoi și înjurând deșteptătorul pe la șase. Pe la șapte fără un sfert mă urcasem pe locul din dreapta și mi se rupsese încă puțin de tot firul. Autobuzul îl așteptasem sub o ploaie fină și venise gol. Locul de lângă îl umplusem eu. Ăla de lângă avea o pată gri si oamenii îl evitau. Domnul din fața mea sprijinea ușa și privea amuzat cum trăiește lumea. Eu eram în rând cu lumea, cel puțin așa dădeam impresia până pe la nouă când mi se făcuse de-o cafea și uitasem să-i pun zahăr. Se revoltaseră matele și-mi cumpărasem covrigi. Ca să treacă mai repede ziua începusem cu cel din stânga și terminasem cu cel din dreapta. Apoi citisem Dilema și-mi plăcuse idea. Cineva întreba acolo “Cum să-i spui hubloului geam sau fereastră?” și mă pusese pe gânduri. Și pe gânduri viața trece accelerat așa că voi întreba la rândul meu și cine va vrea va răspunde la rândul lui. Complet decalat desigur. Să vedem ce va ieși. Încep eu că am un dubiu. Eu întreb , voi răspundeți. Cine vrea și cine poate. Și tot așa, până clarificăm chestiile.

 

De ce s-ar băga cineva ?

 

Lasă un răspuns

