I-am răspuns cu vírgulă că și mie îmi pare rău


Urmarea a ceea ce credeam că am înțeles dar de fapt nici vorbă .

Testez într-un fel piața. Adică mă uit pe ici, pe colo, compar, privesc, cer detalii. Undeva, pe un site lambda, mi se spune că pot adresa cereri, adresez deci o cerere, mi se cere o descriere a ceea ce doresc, un preț pe care aș fi dispusă să îl dau pentru ceea ce doresc și niște informații de contact. Dau intenționat un preț mai mic, să am de unde crește mai încolo și specific „cash”.  Apăs butonul magic „send „și sunt informată că voi fi contactată în cel mai scurt timp de un consultant cu experiență în cereri de tipul celei formulate. Mă așteptam că respectiva experiență să informeze consultatul cu pricina că primul contact cu un potențial client este dacă nu „tête à tête”  măcar prin telefon. Să se detalieze cererea, să se simtă puțin omul dincolo de fir, să se sondeze clientul ăla potențial.  Mă așteptam degeaba căci experiența consultantului cu  pricina tindea vertiginos spre un zero absolut.

De contactat am fost contactată pe email de așa zisul consultant într-un mod sec, telegrafic în care mi se spunea – sec și telegrafic si și fără vírgulă – “ Buna ziua imi pare rau in zona blocuri noi sant alte preturi  mult peste cea ce spuneti numai locul in garaj este circa 11-12000 euro zi buna”.

Cu alte cuvinte- și fără vírgulă și fără interes și greșit gramatical  –  că visez cai verzi pe pereți mov, cel puțin așa înțelesese consultatul cu pricină din ceea ce nu spusesem eu căci de’, unii clienți sunt mai cu moț, vor să aibă un interlocutor cu ceva “bagaj” în spate, nu un ins de tip mașină de trimis mesaje scurte și seci care să închidă gura potențialului client cu zece lacăte dacă nu mai multe și să dovedească prin aceste lacăte că experiența lui în ceea ce privește contactul cu potențialii clienți și bazele a ceea ce se cheamă negociere, oricât de dificilă ar putea fi ea tind spre acel zero absolut spre care nici măcar un consultant junior nu poate tinde.  Sau poate că nu-l interesează să tindă că n-are de unde. Sau poate ca are dar fără nevoia de a tinde. Sau dracu’ mai știe. I-am răspuns cu vírgulă că și mie îmi pare rău. De potentialul client, dar probabil nu va înțelege.

 

Va urma.

Un gând despre &8222;I-am răspuns cu vírgulă că și mie îmi pare rău&8221;

Lasă un răspuns

