Carousel de Louvre


Pe fugă. Pentru că mi-a venit a râd. Pentru că băusem un ceainic întreg de ceai roşu servit de nişte băieţi tunşi scurt îmbrăcaţi în pantaloni albi puţin prea mulaţi. Pentru că-mi aşezasem şervetul alb apretat în poală şi pentru că mi-era că-l murdăresc.

Pentru că de ceea ce ţi-e frică nu scapi. Pentru că cerusem un ecler şi întrebasem dacă crusta îi e de aur. Pentru că nici acum nu ştiu exact cum e treaba cu crusta aia. Pentru că-mi dădusem cu presupusul şi nu ghicisem. Pentru că nu era loc, era pur şi simplu foarte strâmt şi excesiv de scump. Pentru că mi se întâmplă odată la zece ani asa de scump. Sau poate chiar mai rar. Pentru că simţeam „nevoia să” şi mi se ivise ocazia. Pentru că uneori e bine să te simţi mai altfel. Pentru că plătisem cu cardul şi întrebasem unde e toaleta. Pentru că mi se dăduse un bon alb scris cu negru. Pentru că era gratuit pentru clienţi. Pentru că mi se indicase direcţia „cum ieşi, prima la dreapta”. Pentru că făceam pe mine şi mai era cale lungă. Pentru că era acolo un perete plin de hârtie igienică colorată. Pentru că era asa doar de luat ochii – doar la vânzare. Pentru că-n rest era doar albă. Pentru că mirosea a parfum scump şi mă credeam la coafor. Pentru că un negru cu muşchii la vedere se asigura că totul e în ordine după fiecare utilizare. Pentru că fiecare cabină purta un nume pompos. Pentru că preţurile erau în funcţie de cât de pompos era numele. Pentru că eu am nimerit o cabină fără capac. Pentru că m-am întrebat dacă e dinadins fără capac. Pentru că mi-a venit să râd cand mi-am dat seama ca probabil nu.

Pentru că am trăit s-o văd şi pe asta. De-aia.

12118753_1204330056251069_4543374007522817660_n

P.S. Pentru cine n-a înţeles nimic … există remediu.

În rest… noi să fim sănătoşi.

2 gânduri despre &8222;Carousel de Louvre&8221;

Lasă un răspuns

