Fără categorie

Fluturi pe creier


Chestia cea mai ciudată este că îi aveam şi nu stiam. Fluturii în stomac. Îi aveam de când cu vacanţa la mare. Apă rece şi soare fără dinti. Şoc termic. M-au prins atunci şi nu m-au mai lăsat. Un fel de „gâdi-gâdi” fără motiv aparent. Nu le-am pus nume, fluturilor, decât azi. Ca să vezi coincidentă, nu-s singura. „Cad” azi din întâmplare peste două articole pe net despre fluturi şi mă recunosc. Alte motive, aceiaşi fluturi.

Îmi amintesc de ei, de fluturi, îi aveam şi eu odată. Mă emoţionam tare şi des  şi apăreau. Când nu vroiam eu apăreau ei. Nu era jenant, era obisnuit. Eu şi fluturii meu trăiam într-un fel de osmoză nedeclarată dar prezentă. Ne ignoram reciproc şi supravieţuiam. La un moment dat cineva mi-a spus că nu-i bine să ţii fluturii pentru tine, că te macină pe interior. Totul are o explicaţie. Am încercat să-mi exteriozez fluturii dar n-a mers. Crunt eşec. Afară din mine fluturii sunau fals. Lumea zicea că mă fac, eu nu şi nu, o ţineam pe a mea. Plânsul ajută. Al naibii plâns. Apoi m-am învăţat să nu-i mai am. Fluturii. Am uitat cum e să-i ai. E rău să uiţi.

Ăştia noi nu-s fluturi cu explicaţie, nu una evidentă. E possibil să fie fluturi normali dar încă nu ştiu. Caut în continuare.

Later edit: între timp am dat şi de al treilea fluture. Tot pe Net. S-o lua?

Standard

12 gânduri despre „Fluturi pe creier

  1. Și eu stau bine la pitici, iar la fluturi (mama lor de fluturi) am crezut că sunt defectă/imună, că la mine nu știu să aterizeze decât să fâl-fâl civilizat fără majore consecințe… până-ntr-o zi când m-au invadat atât de rău și-atât de mari că mi-au împins stomacul în gât și ochii au început să plouă.

    Apreciază

Lasă un răspuns

