Fără categorie

Nimic nou sub soare


Nu s-a mai întâmplat nimic interesant. Nu sunt genul care să pot face lucrurrile să se întâmple aşa că … nici nu se întâmplă.. N-am scris nimic interesant, n-am fost martora niciunei revoluţii, n-am fost muşcată nici măcar de vreo muscă ţeţe. Am trăit doar printre obloane închise cu zăvoare groase căutând curentul acela magic de aer care trebuia să fie şi nu era. Aşa mi se întâmplă mereu, când cred că este… de fapt nu este sau, în cel mai bun caz este .. fix pe dos. Cu alte cuvinte duc o lipsa cruntă de cunoaştere a maselor. A celorlalte turme.

Căci da, vrem nu vrem, mai toţi facem parte dintr-o turmă. Ceea ce le diferenţiază, turmele, este mărimea, direcţia şi puterea de influenţă a mărimii asupra direcţiei.

Legat de turme : din spatele obloanelor închise am tras concluzia că nu pot niciodată adera la turma care trebuie. Ca şi cum aş fi într-o contradicţie intrinsecă cu turmele la modă. Mă complac în turma mea mică şi nesemnificatia luând notiţe şi notând comportamente. Comportamentul cel mai semnificativ pe care l-am notat în ultimele zile a fost acela al şefilor de turme. Oameni de caracter dispuşi şi pregătiţi să incasese câte-n luna şi în stele. Gata să-i doară fix în pix de ce spune lumea şi de felul în care o spune lumea. Poate şefu’ ăla de turmă să aibă păreri şi principii argumentate într-un fel sau altul, când e să pice în gura oilor (altora) … pică.

Sau, poate nu chiar atât de caracter şi nici atât de pregătiţi şi în acest caz doar … terfeliţi.

Standard

Lasă un răspuns

