Am trăit o experienţă interesantă


Am trăit o experienţă interesantă în ultimul timp, aceea a unui altfel de public. Un public într-un fel forţat să-mi citească textele. Nu acel public ales, acela care decide că rezonează şi continuă să mă citească. Nu, acela care nu găseşte ceea ce caută şi pleacă. A fost o lecţie de viaţă foarte interesantă. Am realizat cât de diferită sunt şi cât de incompatibilă sunt cu gusturile şi felul de a vedea lumea a unei părţi din cititorii aceia „forţaţi” să mă citească. M-am trezit în imposibilitatea de a scrie ceea ce vroiau oamenii aceia să citească şi mi-am asumat imposibilitatea de a rezona cu anumite aşteptări ale lor.

Pentru că era vorba despre incompatibilităţi valorice şi asta este cel „ceva” imposibil de depăşit. Nu zic că există valori mai bune decât altele spun doar că există incompatibilităţi imposibil de depăşit. Şi da, e bine că m-am văzut aşa, m-am simţit aşa, am mai învăţat ceva în ceea ce mă priveşte.

Deci, dragi mei cititori nu vă aşteptaţi să se producă minuni. Nu voi putea scrie niciodată poveşti cu o ea părăsită de un el sau cu un el care o înşeală pe o ea sau cu o ea care se întreabă de ce a fost părăsită de un el sau cu un el pe care îl doare în cot că ea întoarce marea cu fundul în sus şi cutreieră lumea în lung şi în lat ca să afle cu ce a greşit ca să fie părăsită, dacă a făcut ceva rău că a fost părăsită de unul ca el. Dragii mei cititori eu nu pot inventa poveşti din acestea pentru că mie nu-mi spun absolut nimic poveştile astea, nu mă reprezintă, nu am trăit astfel de tragedii, nu ştiu ce înseamnă astfel de tragedii şi nu văd de ce aş inventa astfel de tragedii.

Eu voi continua să vă plictisesc cu viaţa mea cu întâmplări fade în care aproape nimeni nu se regăseşte.

 

11 gânduri despre &8222;Am trăit o experienţă interesantă&8221;

  1. 😉 Fain răspuns. Mulţumesc. Şi pentru că-s un pic olteancă (un picuţ de tot) m-am încăpăţânat să persist în a scrie în felul meu non-erotic, lipsit de latura aceea senzuală pe care o apreciază atâţia şi atâţia cititori. Sunt convinsă că va fi la fel de puţin citit şi apreciat ca toate celalalte. Eu una m-am amuzat scriind acea ficţiune cu tente (numai câteva) reale.

    Apreciază

Lasă un răspuns

