Există oameni de pe urma cărora nu se pot trage concluzii


Lucrurile s-au petrecut cam aşa – în urma petrecerii acestor lucruri eu am rămas cu gura căscată şi n-am avut curajul să întreb care să fi fost semnificaţia felului în care s-au petrecut lucrurile.

Deci … Două zile într-un grup de necunoscuţi să învăţăm cum să inovăm. Locaţie faină, fix în buricul târgului, traseu relativ scurt, cafea şi croasanţi dimineaţa, subiect „out of the box” după amiaza, profesori tineri şi plini de antren, idei creţe şi multe, viziuni perpendiculare, viziuni paralele, în fine, pe scurt , două zile pline ochi. Cu de toate.

Pic în echipa cu trei tipi şi o tipă – mare şefă. Tipii, 2 „tehnici” şi unul cică „business„. Ăla „cică business” preia „conducerea grupului” – n-am înţeles de ce, probabil pentru că trebuia să preia cineva conducerea, tipă – şefa aia mare, preia rolul de „sufleor” , noi, ceilalţi trei, preluăm celelalte roluri. Ne facem treaba, facem brainstorming, notăm ideile, ne înfruntăm în contradicţii „din frustrări iese progresul”, ne batem gura în lung şi în lat, ni se face sete.

Ieri ni se împărţiseră sticle de plastic „individuale” , azi nu. Azi ni se dăduseră 5 sticle mari, câte una de masă. Prevăzătoare, prevăd paharul. Unul comun de plastic alb. Mi-l aşez frumos în faţă, îl umplu, beau, îl umplu din nou, beau. Şi tot aşa până-mi trece setea. Apoi uit să-l mai umplu şi-l las gol în faţa mea. Paharul din care băusem de câteva ori. La un moment i se face sete şi tipului din stânga mea. Îmi ia paharul din faţă şi-şi toarnă. Apă. Mă frec la ochi să nu cred că dorm cu ochii holbaţi la paharul ăla, mă holbez la tipul din stânga, mă holbez la sticlă, la pahar, îmi spun că mi se păruse că fusese odată paharul meu. Înghit în sec şi continui. Să mă holbez.

Trece dimineaţa, vine după-amaiza, precaută aduc pahare pentru toate lumea, folosesc unul şi mi-l aşez în faţă, le las pe toate celelalte nefolosite pe masă. Unul în altul, aşa, ca să se stie că-s nefolosite. La un moment i se face sete şi tipului din stânga mea. Îmi ia – din nou – paharul din faţă şi-şi toarnă. Din nou. Înghit în sec şi-mi spun că tipul are o problema. MARE.

(Pe la patru i se face sete şi tipei -şefei ăleia mari – ia un pahar din teancul cu pahare nefolosite, bea şi-şi aşează paharul gol în faţă. Apoi i se face sete – din nou – tipului din stânga mea,  el priveşte la paharul din faţa tipei şi întreabă dacă e al ei, tipa zice că da şi atunci el alege unul din teanc )

Concluzie : concluzie nu există căci există oameni pe urma cărora nu se pot trage concluzii. Oamenii ăştia au doar nişte comportamente ciudate, atât de ciudate încât nu ştiu dacă există cuvânt care să le definească.

16 gânduri despre &8222;Există oameni de pe urma cărora nu se pot trage concluzii&8221;

  1. data viitoare sa te dai cu ruj, unul nu rezistent la transfer, ci gras, cu vitamine muulte , rosu’aprins. daca va bea din paharul tau, in pofida urmei de ruj, posibil sa-i fi cazut cu tronc… :))
    oricum, io cred ca nimic nu-l opri… deja mi-e clar, caci din paharul ‘sefei’ n-a baut. 😀

    Apreciat de 1 persoană

      • si mie mi s-a intamplat ceva la fel, odata… gestul a fost extrem de ostentativ , sa cumva sa lase vreun dubiu asupra intentie . mi-aduc aminte ca m-am schimbat la fata, eram in public, printre cunoscuti, unii , prieteni, colegi si nu stiam ce sa… fac. mai ales ca mie nu mi s-a parut libidinos, dar nici nu puteam sa-i accept tertipul si toti ma priveau… :))

        Apreciază

      • doar ca nu-i nou, ca tehnica. :)))
        si mi se pare usor infantil… in fine, e greu si pt. barbati sa tot scorneasca noi modalitati de a atrage atentia unei femei. mai ales ca ce-i place unei, alteia , posibil, sa-i displaca total. sunt intr-o confuzie totala. =))

        Apreciază

      • Eu nu stiu ce a fost cu adevarat ca intentie, cert e ca rezultatul a fost ciudat de tot. Atentia a reusit sa o atraga – daca ar stii el ca i-am dedicat un articol 😉 – dar nu in sensul bun.

        Apreciază

Lasă un răspuns

