Fără categorie

Eu şi Catchy


Astăzi aş vrea să vă povestesc despre mine şi Catchy. Am scris, am trimis, am fost publicată, m-am bucurat, am văzut viaţa în roz, în bleu, în verde, am fost felicitată de redactorul şef, m-am bucurat rău de tot când am fost felicitată de redactorul şef, scrisesem articolul acela cu avionul de la ora cinci şi fusesem publicată în jumătatea de oră ce urmase. Am fost atunci atât de fericită încât îmi consumasem într-o jumătate de oră aproape toate momentele de celebritate. E bine să te imaginezi spărgând crusta.

La mine n-a fost să se spargă, fiecare cu publicul lui. Al meu e încă la început.

La primul articol trimis mă aşteptam să primesc în schimb tăceri. A fost cumva diferit, n-au fost numai tăceri. Relativ la mine şi la felul meu ciudat de a reda lumea a fost … o surpriză plăcută. Un început relativ non-ratat. Relativ. Totul e relativ. Şi totuşi …

Catchy este un exerciţiu interesant pentru că mă obligă să scriu cu cap şi cu coadă. Pentru că oamenii apreciază subiectele cu cap şi cu coadă – şi eventual cu mesaje în care să se regăsească. Oamenii apreciază toate astea mai presus de stil şi întorsăturile lingvistice. Oamenii apreciază toate astea mai presus de felul meu complicat de a reda lumea.

Catchy este un exerciţiu interesant pentru că mă pune-n faţă în faţă cu anumite limite. Limita impusă de gusturi şi de cititori. Am înţeles că eu nu voi putea niciodată scrie „despre” sau „despre” pentru că ar suna evident fals. `

(Evidenţă pe care sunt nevoită să o accept în urma luptei dintre mine „cea fără principii” şi eu, „cealaltă”, autentica eu. Pentru că minciuna are picioare scurte, de-aia …)

Catchy este un exercitu intersant pentru că-mi permite să mă poziţionez. Pentru că, în umbra celor care ştiu să stârnească interesul prin subiecte „despre” sau „despre”, Catchy oferă şansa de a exista şi celor ca mine.

Standard

6 gânduri despre „Eu şi Catchy

    • Lotus, am scris până acum vreo şase-şapte articole pentru Catchy, nu era să le pun pe toate 😉 Le-am publicat deja, articolele (cu link cu tot) pe acest blog. vezi, dacă nu mă citeşti constant 😉

      Apreciază

      • Da, dar aici scrii despre asta. Şi menţionezi Catchy, fără link, şi primul tău articol de la ei, fără link. Ori puteai pune link spre toate. Ştii cum zic? Cititorul intrat din Google n-o să caute prin blog dacă ai sau n-ai linkuri spre Catchy în altă parte. 😛

        Apreciază

      • Nu înţeleg ce are primăria cu prefectura. Primo, de ce punerea unui link înseamnă că te lauzi? Linkul era util cititorului căruia i-ai trezit interesul. Tu când citeşti o carte, un articol etc, care face referire la altele, şi găseşti aceste referinţe interesante, nu îţi vine uneori să le urmezi? De ce să cauţi în Google când poţi da click direct aici? Respect pentru cititor, şi apoi recomandare pentru motoarele de căutare. Secundo, deja ai scris despre tine că activezi pe Catchy, aşa că dacă e vorba de laudă, am putea spune că deja ai comis-o! 🙂 Linkul era doar o formalitate în acest caz.

        Apreciază

Lasă un răspuns

