Fără categorie

Uneori sunt acolo unde n-ar trebui să fiu


Mi-am făcut valiza. Iar. Am ales cu grijă bluze subţiri cu mâneci lungi, şlapi şi sandale, o trusă de machiaj cu culori pale, două pixuri negre, doi blugi. Nu vroiam să plec, avusesem intenţia să invoc motive „ca să nu”. Le-am invocat pe la mijlocul săptămânii trecute cu „speranţa că”. N-a fost să fie, mi s-a spus că trebuie. Am privit cu grijă pe harta „unde” şi am notat temperaturi peste media obişnuită de temperaturi. „Cald şi sec”, unul dintre cele mai vechi oraşe încă locuite. În deşert.

N-am înca idee de defazajul dintre „ce se spune” şi „ceea ce este”. Îmi spun că voi vedea eu, mâine. Voi vedea eu poimâine şi răspoimâine voi vedea. Şi tot aşa până îmi voi băga la cap că există întotdeauna defazaj. Persist să nu cred în decalaje. Continui să mă plasez în mijlocul închipuit al lumii şi să cred că se învârte. Ea, lumea. Eu, punctul mereu fix. Eu, reperul. Eu nu ştiu să scriu poveşti cu Feţi Frumoşi, am crezut prea mult în Feţi Frumoşi. De ce aş scrie poveşti cu Feţi Frumoşi? Eu nu cred în oamenii care cred în Feţi Frumoşi. Oamenilor le place să audă ceea ce vor să audă. Oamenilor le place să se regăsească. Eu nu mă regăsesc în oameni, în mare parte din oameni defazajul este şi eu persist să cred că nu este. Şi continui să cred şi să fac ca şi cum defazajul n-ar (mai) fi. Şi-mi calc vreo zece tricouri cu mânecă scurtă şi apoi citesc pe Net că defazajul există. Şi atunci revin cu picioarele pe pământ şi o iau de la capăt. Crezând.

N-a fost să iasă un text cu cap şi coadă. A fost să iasă o amestecătură de stări. Ca de obicei o amestecătură de stări. Adevărul există şi este undeva la mijloc. Mesajul însă s-a pierdut pe drum.

Ceea ce vroiam să spun este că uneori sunt acolo unde n-ar trebui să fiu. Şi continui să fiu sperând că există minuni.

Eu sunt cam aşa. Mereu decalată. Mare parte din  ceilalţi sunt fix pe dos. Adevărul există şi este undeva la mijloc.

(Vreau să) cred.

(Haz de necaz) /(direcţii)

Standard

Lasă un răspuns

