Fără categorie

Cu mâna pe inimă


Nu vreau să fiu bogată. Nu mai mult decât pot duce. Se pare că atunci când ai prea mult doare rău, impune noi comportamente, schimbă obiceiuri şi cercuri de prieteni, izolează, înfricoşează, rodează, deprimă, îndepărtează. Nu cred că aş fi în stare să nu ştiu cum să-mi umplu zilele fără a arunca banii pe geam sau fără a îmbogăţi contabili sau companii de asigurare cu sedii împrăştiate.

Am discutat subiectul cu colegii, ne-am spus fiecare opinia, am analizat pe toate părţile cazurile şi efectele banului aspura cazurilor şi am ajuns la concluzia unanimă că omul nu poate să ducă mai mult decât poate să ducă. Indiferent de ce trebuie să ducă. Prea multă bogăţie transformă omul într-un măgar cocoşat de atâtea opere caritative.
Mă bucur că sunt aşa cum sunt, fericită în (relativa) mea sărăcie. Ca un epicurian de trebă ce nu sunt, nu mă implic total în aprecierea prezentului imperfect ne-încercând să-i storc cât pot punctele bune, dacă se poate pe gratis. Nu vreau să câştig mai mult, m-aş simţi impozitată peste măsură şi deja măsura a început să doară. Nu suport durerile puternice.

Am înţeles că unii mor de ciuda altora, fraierii, măcar de-ar muri măcar de o moarte bună, ciuda nu serveşte la nimic şi strică şi tenul. Eu nu mor de ciuda nimănui de câtăva vreme ignor toata ciudă posibilă, m-a obosit atât de rău ciuda altora că am devenit alergică la ciudă, am fost la doctor şi doctorul mi-a recomandat odihnă şi voie bună pe o nimica toată. De atunci aplic conştiincios zicerile doctorului că ştie el ce zice, o mai fi văzut el şi alţii că mine .

Nu vreau să fiu bogată! N-aş mai fi eu şi asta ar fi extrem de grav.

Standard

7 gânduri despre „Cu mâna pe inimă

  1. Opere de caritate. Dai bani pentru operația lui X, înseamnă că nu dai pentru operația lui Y; iar Y s-ar putea să moară. Și hrănești sistemul în care operațiile costă. Ne trebuie un sistem mai uman, asta ar fi o operă de caritate.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

