Unul mai puţin utopic. Sper …


Am citit undeva că s-a scris o carte într-o singură zi. La o sută şi ceva de mâini. Subiectul? Impresii despre ziua în care s-a scris cartea.

Şi, pentru ca mi s-a părut foarte-foarte ideea m-am gândit c-ar ieşi de-un proiect frumos. În câţi vor fi să fie.

Ideea e următoarea : voi îmi spuneţi până pe 1 iunie care sunteţi interesaţi – singurul criteriu este „să scrieţi bine” – eu fac lista autorilor şi ordinea în care vor „interveni” şi apoi lansez tema capitolelor. Apoi scriu primele 300 de cuvinte (în jur de) din primul capitol respectând tema. Următorul din lista preia ştafeta şi scrie următoarele 300 de cuvinte. Apoi următorul din listă continuă şi tot aşa până se termină „lista” pentru capitolul 1. Apoi se trece la capitolul 2 etc, etc. Cei ce au blog pot publica „scrierile”  proprii pe blogul propriu . Dacă vor. Dacă nu, nu.

În funcţie de numărul de participanţi se va stabili numărul de capitole. Fiecare participant va avea dreptul la un personaj propriu – nu e obligatoriu – care poate interacţiona cu personajele celorlalţi.

Frecvenţa de scriere ? O stabilim după, în funcţie de numărul de participanţi.

Se bagă cineva? Dacă sunteţi interesaţi, manifestaţi-vă. Dacă nu, daţi mai departe.

(sper că de data asta nu va fi un roman utopic, sper că va fi cu adevărat)

19 gânduri despre &8222;Unul mai puţin utopic. Sper …&8221;

  1. Ar fi fain să iasă o carte unitară, nu o colecție de povestiri, fiindcă e ușor să scriem fiecare despre altceva… Eu despre ale mele, Măriuca despre ale ei și Baba Cloanța altele. Îmi place ideea de a interacționa cu celelalte personaje. Votez pentru proiect și îndrăznesc să mă propun…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

