Fără categorie

Acele întâmplări perpendiculare pe cotidianul meu


Nu ştiu de ce am început “seria asta”. Probabil pentru că „întâmplările” m-au făcut să casc ochii mari şi gura mare şi urechile şi mai mari. Probabil pentru că sunt întâmplări perpendiculare pe cotidianul meu, fix genul de lucruri pe care nu mi le-aş fi imaginat niciodată. Sau poate ca mi le-aş fi imaginat dar n-aş fi vrut să se ştie că mi le imaginez. Probabil pentru că m-au făcut să-mi imaginez scenarii improbabile. Şi, desigur, pentru că mi-au permis, pentru un scurt dar intens moment, să aflu cam cum se petrec anumite lucruri în mintea barbatiilor.

Ştiţi reclama ?

Ei bine viaţa depăşeşte (uneori) filmul …

Vine colegul cu pricina şi-mi spune “stai să vezi că asta-i şi mai şi”. Îl privesc, îmi imaginez genul şi zâmbesc. El continuă. Îmi spune că merge la un club de judo, că are acolo “tot felul de prieteni”, „unul mai ca celălalt” şi că prietenilor ăstora li se întamplă tot felul de întâmplări ciudate.

De exemplul unul, un tip pe la cinzeci şi ceva de ani, motociclist mustăcios cu acte în regulă cade amorezat la un moment dat de-o tinerică “una la vreo 35 de ani” –aici eu mă simt bătrână dar nu las să se vadă….  Colegul continua . Tipul, motociclistul devine romantic, cumpără flori, cumpără prăjiturele, îşi calcă blugii la dungă, pune cămăşi albe, se parfumează discret. În fine face cam tot ce un bărbat amorezat poate face. La un moment dat tipul detectează apropierea momentului „M” , intră în panică si se “spovedeşte” medicului de la clubul de judo. Medicul, un cercetător cu acte în regulă în domeniu îl bate pe umăr prieteneşte, îi spune că a bătut la uşa care trebuie şi-i spune că are el “o chestie minune”. În teste dar teste grăitoare. Motociclistul prinde ocazia din zbor, înghite fericit pastila ca să “anticipeze momentul M” şi apoi dă să se urce pe motocicletă. Dă-i şi dă-i şi-ntr-un final cu greu. Şi tot drumul cu greu şi toată seară şi mai greu.

(Genul acela de greu pe care mie mi-e imposibil să-l descriu într-un mod poetic şi pe care va las pe voi să vi-l imaginaţi.)

Îl întreb pe colegul meu cât de romantic a fost “momentul M” , el se fâstâceşte un pic, deschide gura să-mi spună dar când să-mi spună intră şeful în birou şi schimbăm subiectul. De tot.

N-am aflat niciodată ce şi cum de unde chestia cu scenariile posible :

Scenariul 1:  Duduia şi-a dat seama de cât e de bătrân tipul şi l-a lăsat baltă. La care motociclistul a făcut reclamaţie la ordinul medicilor şi l-a scos pe medicul spotiv de pe portativ
Scenariul 2: Duduia a apreciat nivelul de implicare, „a închis ochii de data asta cu rugămintea că altădată să nu se mai întâmple”. Motociclistul a încasat în mândria lui de om la 50 de ani şi a lăsat de la el.
Scenariul 3: Momentul “M” e încă în aşteptarea finalizării efectelor secundare – testele n-au fost atat de graitoare precum se credea
Scenariul 4 : Motociclistului i-a fost atât de ruşine încât a renunţat şi la buchete şi la prăjiturele şi la blugii cu dungă. Şi la duduie, fireşte. Duduia n-a ştiut niciodată “ce anume” şi a umplut net-ul de cuvinte obscene la adresa sexului opus.

Şi lista poate continua căci, cu un asemenea „punct de plecare” orice pare posibil…

Standard

8 gânduri despre „Acele întâmplări perpendiculare pe cotidianul meu

Lasă un răspuns

