Fără categorie

Nu sunt (încă) decalată dar nu se ştie niciodată


Astăzi nu sunt subtilă. Drept pentru care nu voi trage nici o concluzie. Doar faptele.

Vine un coleg la mine în birou şi-mi spune „să-ţi povestesc ceva tare” şi eu zic „spune” şi el zice „dar poate nu, stai să mă gândesc” şi eu zic „acum chiar m-ai făcut curioasă„.

Şi el se gândeşte un pic şi apoi spune „ok, scot chestiile naşpa şi-ţi spun” eu mă gândesc că e om cu perdea şi eu fată cu obraz subţire şi-i dau dreptate. Roşesc fără să se vadă şi zic „spune” şi el începe să-mi spună despre un prieten de-al lui care-şi caută nevastă. Adică relaţie de durată. Om cu cap şi casă – fix în ordinea asta, cică aşa e el, rânduit. Adică îi plac lucrurile care să se petreacă în ordinea impusă de el. Întâi casa apoi nevasta.

Deci prietenul caută relaţie durabilă pe un site matrimonial într-o seară, pe la 11:00, găseşte el o oportunitate, conversează el ce conversează şi, pentru că el, prietenul, tocmai terminase lucrările la casă, se trezeste spunând la un moment dat “oportunităţii” că el are “material bun si foarte fiabil”. “Oportunitatea” (sub)înţelege altceva şi spune că şi ea la fel şi că e pe testate. Prietenul “pe limba lui”, adică cu capul vârat până la cot în realitatea lui proprie nu pricepe “unde vrea să bată oportunitatea” şi întreabă „unde şi cum?” – între noi fie vorba eu aici chiar n-am crezut adică cum unde vrea să bată la ora aia târzie pe site-ul acela cu specific la vedere ? – dar în fine , cine sunt eu să judec (sub)înţelesurile altora.

“Oportunitatea” îi răspunde că e dispusă să deplaseze materialul la cerere şi-i cere adresa. Prietenul – care probabil între timp s-a prins el de ceva anume – îi dă adresa şi se duce să se culce crezând că-i o glumă – aici eu iar n-am crezut, adică cum îi poate da adresa aşa, unei oportunităţi la prima vedere şi apoi să creadă că-i o glumă? Tot în fine.

Vreun sfert de oră mai târziu, ţârrr la uşă, prietenul somnoros se uită pe vizor şi sare speriat înapoi. Vizorul arată un specimen ciudat, imbracat în negru, vopsit în negru, coafat în negru. Până şi buzele. Un specimen „gotique” în toată splendoarea lui. Prietenul se face că nu e acasă adică nu îndrazneste nici pîssss, “doar-doar pleacă gotique-ul cu negru cu tot”. Dar gotique-ul nici vorbă, începe să strige, să bată, să întrebe vecinii. Mai de ruşinea lui, mai de ruşinea vecinilor, prietenul deschide, gotique-ul intră, se pune de-o conversaţie şi aşa mai departe. Aici colegul probabil a cenzurat că n-am aflat mare lucru.

Cert e că dimineaţa i-a prins în plapumă – pe prieten şi pe gotique- fix când mama pritenului suna la uşa “să ia rufele murdare” – căci uitase să-mi spună colegul, prietenul era încă băiatul mamei. Prietenul , realizând dramaticul situaţiei, a răspuns somnoros “stai că vin”, a trezit gotique-ul şi l-a închis în dulap şi apoi a poftit mama înăuntru.

Cam asta ar fi, nu există final, există doar întâmplare. Eu am întrebat totuşi colegul dacă “oportuniattea” a fost transformată într-o relaţie de lungă durata şi colegul mi-a spus că nu.

Am promis să nu trag concluzii dar nu mă pot abţine : mai spune cineva că filmele frantuzesti sunt într-un decalaj profund cu realitatea ? Eu am început să am dubii.

Şi-ar mai fi o poveste tot de la „colegu”, tot de „genu’ „ dar o las pe altă dată că devin prea … decalată.

Standard

17 gânduri despre „Nu sunt (încă) decalată dar nu se ştie niciodată

    • E un fel de „evadare din cotidian” pentru „astia ca noi”, mai nescosi prin lume. Eu cred ca se poate explica asta mai „stiintific”. Adica oamenii sunt singuri si-si cauta perechea pe net , asta spune ceva. Oamenii sunt mai ciudati, ca sa iasa cumva in evidenta – si asta spune ceva. Mde, o fi „calea trasata dianinte” pe care va fi musai s-o apucam ?

      Apreciază

  1. Pingback: Acele întâmplări perpendiculare pe cotidianul meu | Blog discutabil

  2. bine ca a fost doar gothic… daca devenea horrror, black inchis? sa-l casapeasca pe ‘baiatul mamei’. :)) sa zica mersi. si inca ceva, m-asteptam ca ‘gotique-ul’ sa nu sada linistita( presupun totusi ca era femeie :)) ) in dulap, ci dimpotriva; sa iasa sa faca halimai in fata mamicii grijulii cu hainutele copilasului ei. in definitiv, daca tipa face room- service, ar tre’sa te astepti la orice din partea ei.
    oricum, ai povestit fain si chiar haios 🙂 realitatea e , uneori, mai neverosimila ca orice film, e drept, insa din orice punct de vedere ai privi, room- service-ul este doar prestare de servicii; ca e din placere strict, fara pretentii materiale e altceva- chestie de gust.

    Apreciat de 1 persoană

    • E adevărat ce spui, eu zic că şi-a cam căutat-o cu lumânarea şi a scăpat chiar ieftin. Nebuni sunt peste tot nu ştii peste cine poţi da, în plus la „orele acelea”. Mă rog probabil că „băiatul mamei” cauta un moment excepţional. Şi poate că era chiar timid şi era singura posibilitatea de a-şi găsi jumătatea. Din ceea ce-mi spunea colegul, omul părea că ştie ce vrea de la viaţă dar toţi avem „momentele noaste excepţionale” în care ne dorim să fim altceva decât suntem.

      Apreciază

      • povestile relatate de barbati nu corespund intotdeauna realitatiii, asta ca sa ma exprim eufemistic. sigur, si noi, femeile, mai pacatuim. 🙂
        daca era timid si era in cautarea acelui „moment exceptional”, de la monitorul sau, chiar a avut bafta! servit prompt de o gotica, de nu stiu cand isi mai revine. :)))
        nu contest ca internetul poate fi o cale de a-ti gasi perechea- socializarea virtuala a devenit, in pofida prezicerilor sumbre ale psihologilor si sociologiclor, un mod de viata, cu marile ei rateuri, uneori chiar drame definitive.

        Apreciat de 1 persoană

      • Da, sigur ca exista ceva „inflorituri” sau chestii trecute cu vederea. Si, da, Internetul strica multe. Inclusiv sanatatea. Dar exista multi oameni care traiesc datorita Internetului. Agorafobii de exemplu. Internetul este un dar picat din cer pentru ei.

        Apreciază

Lasă un răspuns

