Fără categorie

Eu, dragă sponsorule, eu voi continua să scriu aşa cum ştiu eu să scriu !


„Salut, Dana! Multumim pentru articolul redactat pe tema propusa de Farmec. Am remarcat, desigur, stilul tau metaforic, ai respectat si cerintele tehnice, intr-adevar. Asadar, nu ai gresit ceva anume in ceea ce priveste enuntul probei, dar, per ansamblu, textului i-a lipsit acel dinamism pe care il asteptam pentru a ne mentine atentia vie pe tot parcursul lecturii. Astfel, in urma rejurizarii, ne mentinem nota deja acordata, dar suntem convinsi ca vom citi articole si mai reusite la viitoarele noastre probe. Mult succes in continuare!”

 

Ei bine dragă sponsorule vreau să-ţi spun că nu voi scrie articole „mai reuşite” pentru simplu fapt că eu nu ştiu să scriu articole reuşite la cerere, textele mele sunt calibrate sentimentelor şi uneori lipsite de dinamismul pe care l-ai fi dorit tu, draga sponsorule, şi crede-mă dragă sponsorule, eu nu pot deveni dinamică la cerere, pur şi simplu există stări şi incompatibilităţi la stări, eu, dragă sponsorule, ţi-am apreciat şi-ţi mai apreciez produsele şi tocmai pentru că îţi apreciez produsele nu-mi permit să vorbesc despre ele aşa cum doreşti tu să vorbesc despre ele.

Eu, dragă sponsorule, vorbesc despre  eu produsele tale aşa cum ştiu eu să exprim sentimentele generate de produsele tale. Căci eu, dragă sponsorule, eu am crescut cu Farmec Romantic într-o epocă în care Farmec Romantic era printre singurele produse potabile, am crescut cu el şi i-am ataşat o imagine care a bătut timpurile. Eu, dragă sponsorule, eu când vorbesc despre Farmec vorbesc cu gingăşie şi cu dragoste, cu melancolia unor vremuri apuse demult. Dinamismul acela pe care îl cauţi şi pe care nu-l găseşti citindu-mi textele, dinamismul acela eu nu pot să-l ataşez produsului tău din simplul motiv că există deja în inima mea o caracteristică ataşată produsului, o caracteristică care a învins timpul şi la care ţin căci eu, dragă sponsorule, eu sunt autentică în tot ceea ce fac şi tot ceea ce transmit.

Eu, dragă sponsorule, eu n-am avut ocazia să testez noul tău produs,în primul rând pentru că nu sunt în ţară şi tu, dragă sponsorule, tu nu comercializezi produse în ţara în care sunt eu şi în al doilea rând pentru că nu folosesc produse rezervate bărbaţilor.

Eu, dragă sponsorule, eu am decis să scriu din amintiri şi să-mi imaginez produsul tău aşa cum aş vrea eu să fie produsul tău. Eu, dragă sponsorule, eu nu voi scrie texte „reuşite” în accepţiunea ta, nu dragă sponsorule, căci „reuşite” în accepţiunea ta este forţat şi non-autentic şi asta, dragă sponsorule, se simte la lectura textelor.

Eu, dragă sponsorule, eu voi continua să scriu aşa cum ştiu eu să scriu continuând sa atasez fiecărui produs senzaţia potrivită şi textul potrivit şi asta, dragă sponsorule, asta din simpla dorinţa de a transmite o autenticitate pe care în mod vizibil tu nu o apreciezi dar pe care, dragă sponsorule, mulţi dintre cititorii mei o apreciază.

Anunțuri
Standard

19 gânduri despre „Eu, dragă sponsorule, eu voi continua să scriu aşa cum ştiu eu să scriu !

    • Inseamna ca-s de incredere ? Mie-mi plac produsele, chiar imi plac, sunt de calitate si le recomand cu drag. Ceea ce nu-mi place este felul in care sponsorul „apreciaza” efortul de a vorbi despre produsele lor. Fusese la un moment dat o discutie / discutii pe tema asta : cum poti tu, blogger serios, sa scrii despre tot si toate in cel mai elogios mod, nu este asta o dovada crasa ca tu, bloggerul esti complet mincinos, ne-vertical, etc, etc caci tu, bloggerul, nu ai cum sa cunosti toate produsele deci tu, bloggerul, nu ai cum sa ai motive de elogiu la adresa tuturor produselor. Eu am ales calea metaforica de abordare a subiectelor imaginandu-mi-o mai putin mincinoasa ca altele. Sponsorul n-a apreciat textul scris ca elogiu produsului lui, l-a considerat atat de slab ca m-am simtit intr-un fel obligata sa fac contestatie pentru a inlatura orice indiciu privind lipsa unor atribute tehnice obligatorii. Raspunsul e clar, nu lipsea decat… dinamismul, un criteriu foarte scump dupa parerea sponsorului. Am explicat de ce lipsea, macar sa se stie.

      Apreciază

      • Vrei un sfat? N-ai si tu o vecina mai comuna, mai ţaţă, mai şi mai … pe care s-o imiţi pentru acei sponsori care nu vor inteligenţă şi imaginaţie ci doar platitudini?

        Apreciază

      • 😉 de ce nu? Aici se cereau caprioare si vanatori de caprioare, sa fi mers oare? Platitudinea stilistica nu o vor avea niciodata de la mine. Ceva personaje dinamice se mai gasesc dar depinde de context si de sentimente.

        Apreciază

    • Da, este adevarat ca este frustrant. Eu stiam ca va fi asa si mi-am asumat situatia cand m-am inscris . Scopul era sa am un scop pentru a scrie „Romanul utopic”. Voi continua, nu stiu ce va iesi din romanul asta probabil ca-si poarta bine numele 😉 Multumesc si bun venit pe aici !

      Apreciază

  1. Anamaria zice:

    Și eu m-am înscris, doi ani la rând, în competiția aceasta. În niciun an nu am reușit s-o termin, pentru că m-am enervat, exact din cauza cererilor sponsorilor, legate de faptul că nu laud cum vor ei produsele.
    Anul trecut am jurat că nu voi mai participa vreodată la nicio competiție de acest gen, întrucât, la o probă pe care o stăpâneam perfect, am primit 60 de puncte, deoarece sponsorul respectiv se considera ”concurență” a firmei de team-building a soțului meu. Nu mai am nici răbdarea de altădată.
    Îți doresc succes pe mai departe și să termini concursul cu nervii intacți!:)

    Apreciază

    • Bun venit ! Eu m-am tot inscris, am tot participat, cred ca sunt la a patra participare. De data asta m-am inscris pentru un proiect personal „Romanul utopic”, ideea este de a-l scrie in ritmul probelor. Stiam de la inceput ca n-am nici o sansa in clasament pentru simplul motiv ca stilul si felul in care scriu eu nu este pe placul multor sponsori. Articolul la care ma refer in acest articol, cel scris pentru Farmec, respectase dupa mine toate criteriile, a fost unul dintre textele publicate pe blogul principal care a fost foarte apreciat, in fine, stiam ca nu va fi pe placul sposorului , era cumva prea profund pentru un advertorial in acceptiunea aceui sposor (asta o spun dupa ce am citit cateva articole notate foarte bine). Nota data mi s-a parut extrem de mica, a fost cred a sasea sau a saptea nota din coada. Am fost putin intrigata, m-am gandit ca e o problema tehnica gen „link” care nu functioneaza – am mai avut experiente din acestea care m-au „costat” 20 puncte. De aceea am facut contestatie. Citind raspunsul sponsorului am inteles ca n-am absolut nici o compatibilitate cu genul de texte pe care le doreste acest sponsor asociate produselor lui. E ok, e dreptul lui, eu am vrut doar sa explic cum vad eu lucrurile.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s