Fără categorie

Declar deschisă lista tuturor posibilităţilor


Azi am vrut să trag câteva concluzii dar nu m-a lăsat contextul. Ştiţi voi care, nu-l citez că-s superstiţioasă. Toată dimineaţa mi-am spus că trebuia să fac altfel decât cum am făcut şi apoi am făcut cum ar fi trebuit să fac de la început. Apoi am dat câteva căutări pe Internet şi m-am îngrozit şi spre ora 16:00 mi-am revenit. La contextul ideal concluziilor.

Spre 17:30 am dat de o ştire care spunea că tendinţa este să fii „contra-curentului”. Gen : în loc să îţi plângi de milă că eşti un biet profesor fără mijloace, pe care-l calcă în picioare toţi nesimţiţii fără cei şase-şapte ani de acasă, în loc să te plângi ca şi mulţi alţii de „X” sau de „Y” care se erijează în dirijori cu acte în regulă – „ăia de împart fonduri tăind din fonduri, aia de nu redistribuie niciodată acolo unde ar trebui redistribuit” – deci, în loc să te plângi că „aşa şi pe dincolo” aşa cum se mai plâng încă cel puţin trei sferturi din cei din jurul tău, şi al meu, şi al nostru, tendinţa ar fi să faci exact pe dos, adică să te declari de exemplu profesor mândru de a fi profesor, mândru de face oameni responsabili din derbedeii aia de-i calcă pe toţi în picoare, tendinţa este de a demonstra cu acte în regulă că posibilitatea jumătăţii există, voinţă şi creativitate să fie.

Şi când, spre ora 18:00 am tras concluzia ştirii respective, m-am simţit obligată să declar că nu voi face valuri, căci lumea e deja sătulă de valuri şi nu m-am putut abţine să nu recunosc că sunt la fel de plictisită ca şi alţii de toate tendinţele şi curentele şi că-n foarte, foarte multe ocazii, aş fi tentată mai degrabă de un mic „contra-curent” care să mai destindă puţin „ambientul”, al naibii de monton. O tentaţie pe cât de mare pe atât de extrem de dificil de dovedit.

Câteva exemple ?

Aş vrea de exemplu să declar că există mulţi, mulţi de tot care nu citesc în diagonală, sau că există şi alt scop decât banii, sau că blogosfera românescă nu este doar advertising şi trafic, cât mai mult trafic.

Acestea fiind spuse, declar lista deschisă tuturor posibilităţilor şi mă retrag umilă în tendiţele mele native, în mare parte de-a dreptul utopice.

 

 

 

 

Standard

2 gânduri despre „Declar deschisă lista tuturor posibilităţilor

    • Nu. Forma n-a fost sa fie. M-am tot gandit la „alea sase zie” si m-am hotarat sa nu le respect, adica sa ma duc maine, sa bat cu pumnu’ in masa ca „asa si pe dincolo”. Apoi m-am decis sa mai astept putin sa-si faca efectul, poate si-l face mai greu, poate o-i (sau oi?) fi eu mai dificila, etc, etc. Mi-am recapatat forma tarziu, pe seara si am profitat, vroiam sa scriu altceva dar am uitat. Ma gandeam eu ca trebuia sa notez… In fine, am ascultat stirea aia pe bune si apoi i-am raspuns lui Lotus pe Sunrise (sau Matinal) cu definitia valului & co si mi-am dat seama ca se produc foarte multe lucruri contra-curentului, (pana si) Superblogul e contra-curentului, si tocmai pentru ca e m-am decis sa-l fac. Si apoi mi-a venit ideea cu articolul. Cam asta ar fi povestea.

      Apreciază

Lasă un răspuns

