Voi ce personaj aţi vrea să fiţi?


Spuneam aici că am chef de cava utopic, ceva ce să fie musai imposibil de imaginat din start, de neimaginat practic într-o stare finală, absolut aberant, utopia în stare pură, invenţia care nu va servi la nimic, povestea care nu va alina pe nimeni, spuneam deci că am chef de-un proiect pierdut din start, o poveste colaborativă, deschisă tuturor posibilităţilor, un teanc de capitole scrise de oameni diferiţi prin prisma personajelor create special pentru, spuneam că utopicul asumat îmi va da aripi lăsând loc imaginaţiei, cât cuprinde.

Vestea este aceea că proiectul va avea loc, vor fi personaje şi întâmplări, va fi o înşiruire de evenimente şi vor fi şi stări, da, multe sări, emoţii create de cai verzi pe pereţi, brânzeturi închipuite în fel şi chip, artisticul cizelat cu forfecuţa până la perfecţiunea maximă a stilului, până la autenticitatea maximă a personajelor, vor fi situaţii încă neînchipuite, răsturnări de situaţie neimaginate, vor fi nopţi nedormite în aşteptarea concluziei finale, va exista întotdeauna „tuşa” expertului şi „greşeală” începătorului, va fi un amalgam de imagini a unei aceleaşi realităţi, închipuite în fel şi chip, va fi cu detalii fine şi trăsături bine evidenţiate, cu dialoguri pline de umor şi probabilităţi doar date de înţeles, va fi uneor subtil, alteori „orientat”, va fi !

Deocamdată îmi caut personajele, n-am nici cea mai vagă idee cum se vor ţese legăturile între cele N poveşti, deocamdată visez (încă) cai verzi pe pereţi mov şi-mi caut reperele în jurul cuielor înfipte de alţii; Deocamdată învăţ din greşelile altora, notând totul într-un carneţel cu coperţi roase de molii, deocamdată încă caut. Nu ştiu dacă voi găsi vreodată dar am încredere în intuiţia momentului venit.

Şi pentru că nu-i moment mai moment decât momentul de faţă şi pentru că nu aduce anul ce aduce clipa şi pentru încă multe altele, intuiţia momentului mă îndeamnă să întreb : voi ce personaj aţi vrea să fiţi? 

6 gânduri despre &8222;Voi ce personaj aţi vrea să fiţi?&8221;

Lasă un răspuns

