Fără categorie

Lipsurile pot umple anumite goluri


Era o tipă tânără, maximum treizeci, plete blonde în plină transformare, zâmbet larg, accent englezesc, conversaţie plăcută, hohote de râs frecvente. Aproape că adormise în zgomotul uscătorului de par. Cineva a remarcat atunci că non-activitatea adoarme şi toată lumea a ras numai tipa blondă cu accent englezesc a replicat „de-aţi cunoaşte voi non-activitatea mea...”

Apoi ne-a povestit despre băieţelul ei, maximum trei ani şi ceva, o minune de copil în public, o altă minune de copil acasă, „acolo unde se simte în elementul lui„.

Din vorbă în vorbă s-a ajuns cu discuţia la diversele activităţi posibile şi de la diversele activităţi posibile la diversele tipuri de copii posibili. De la superactivii musai educaţi prin sport la fetiţele cu plete blonde şi viaţă de prinţesă. Tipa tânăra nu era de acord cu viaţa de prinţesă inoculată de societate de la cea mai fragedă vârstă. „Prea le dăm impresia că prinţul şarmant exista la tot pasul şi că viaţa e o poveste cu happy end„.

Am zâmbit şi i-am dat dreptate. Nu mi-au plăcut niciodată păpuşile şi nici prinţesele. Când eram mică mă imaginam săracă, mă vedeam tot timpul locuind într-un pod dărăpănat, mâncând resturi şi îmbrăcând zdrenţe. Nu mi-am putut explica niciodată de unde şi până unde atracţia pentru colibe şi hrană pe apucate.

Analizând teoria tipei cu plete blonde în curs de transformare am început să-mi explic unele lucruri şi am zâmbit satisfăcută.

În definitiv şi lipsurile pot umple anumite goluri.

Standard

Lasă un răspuns

