Am dat „like” unei pagini goale


Am dat  „like” unei pagini goale.

Vroiam să ştiu mai multe despre ea.

Goală avea o valoare intrinsecă, plină cine să ştie ?

Îmi plăcea estetica golului expusă publicului.

Îmi plac începuturile şi senzaţia de “mai bine” pe care o emană.

Am dat „like” unei pagini goale şi apoi m-au lovit remuşcările. Ce va crede pagina despre mine ? Mă va judeca conform aparenţelor trăgând concluzii la îndemână oricui ? Va încerca pagina să treacă dincolo de simplul gest supunându-se unui proces de analiză introspectivă? Va înţelege pagina semnificaţia gestului dincolo de superficialitatea actului?
Am dat “like” unei pagini goale şi m-am gândit că aş vrea şi eu să am norocul asta.

2 gânduri despre &8222;Am dat „like” unei pagini goale&8221;

Lasă un răspuns

