Arhitectura „scamei”


Era o zi ca oricare alta. Era gri şi cineva îmi răsufla apăsat în ceafă. Era cald şi altcineva mă înghiontea şi se făcea că plouă şi tot altcineva îşi ştergea nasul cu o batista de hârtie. Albă.

Era o zi ca oricare alta cu simpla diferenţă că mă hotărâsem să schimb ceva. Nu mai suportam nici tabelele excel „à la longue” şi nici formulele fără cap şi fără coadă. Nu mai suportam nici superioritatea celor care NU făceau tabele excel şi a celor care NU utilizau doar de dragul artei formulele idioate care scoteau nişte rezultate care oricum nu interesau pe nimeni. Nu mai suportam ipocrizia femeii – şef care nu-şi spăla degetele după anumite chestii intime şi care nu avea curajul să-şi asume limitele. Nu mai suportam nici aroma „open-space-ului” şi nici lipsa spaţiului „intim” , nu mai suportăm nici mirosul de mâncare degajat de anumite săliţe de şedinţe pe motiv că (virgulă) „cantina e execrabilă” şi nici aerul rarefiat de atâta aşa-zisă „inteligenţă asumată pe metru pătrat”.

Era o zi ca oricare alta când m-am hotărât să-mi schimb jobul.

M-am dat jos din tren, am ajuns în open-space, am deschis larg fereastra – da, asta încă se mai putea atunci – am dat căutare pe google „arhitect-urbanist în sisteme de informaţii”, am aşteptat rezultatele, am vizualizat lista, am parcurs unul câte unul anunţurile până când unul mi-a atras atenţia, era mănuşă, pica mănuşă, era fix, era perfect, era şi bine plătit şi nici nu foarte departe, era cu nu foarte multe responsabilităţi şi …  ce mai, era jobul ideal.

Doar că … era in cadrul morgii Paris, sectorul 8.

Mda … Am lăsat-o baltă şi am închis fereastra.

 

Lasă un răspuns

